Ready to go! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sanne Wezel - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Sanne Wezel - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Blijf op de hoogte en volg Sanne

20 Januari 2014 | Nederland, Utrecht

Donderdag is het zover! :) dan gaat mijn reis door zuid-oost Azië beginnen! Mijn roze backpack is inmiddels zo goed als ingepakt en morgen ga ik het vertrouwde Utrecht al verlaten. Nog even de familie in Roosendaal bezoeken en dan ben ik er echt klaar voor! Nu begint het toch wel een beetje spannend te worden!
Ik zal proberen hier met enige regelmaat een berichtje posten.

Liefs Sanne

• 20 Januari 2014 - 23:36

Denise:

Leuk!! En zeker spannend! Heeel veel plezier en goede reis. Doe voorzichtig... ik ga al je leuke berichtjes proberen te lezen ;)
    Xx

• 20 Januari 2014 - 23:58

Claire:

jaaaaaa het gaat echt beginnen! ik ga je leuke, jaloersmakende verhalen volgen! xx

• 21 Januari 2014 - 11:45

Marjo En André:

Heel veel plezier in Zuid-Oost Azië!

• 21 Januari 2014 - 13:31

Annette:

Goede reis en heel veel plezier. Geniet ervan en doe voorzichtig.

• 21 Januari 2014 - 15:27

Loekie:

Hey Sanne, wij wensen jou een fantastische reis toe.Wat een superervaring weer.We gaan proberen je zoveel mogelijk te volgen. Veel plezier en groetjes van ons allen!

• 21 Januari 2014 - 15:38

Luuk :

Hoi Sanne!!

Heel veel plezier in Zuid-Oost Azië!! Geniet ervan en ben al benieuwd naar je verhalen bij terugkomst ;)